Pagini

duminică, 21 iulie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 181



O tanara povesteste unei prietene:
- Duminica la strand, s-au agatat niste tipi de mine numai pentru ca imi purtam aiurea costumul de baie.
- Cum il purtai?
- In mana…







O profesoara noua intra in clasa si spune:
– Cine se crede prost sa se ridice in picioare.
Dupa cateva secunde Bula se ridica in picioare.
– Te crezi prost Bula?
La care Bula raspunde:
– Nu doamna, dar ma simteam rusinat sa stati doar dumneavoastra in picioare.






Toate femeile de pe glob sunt satule de toate nedreptatile de care au parte datorita barbatilor. Acestea aranjeaza o intrunire si hotarasc ca timp de 3 saptamani sa nu mai gateasca, sa faca curat, etc.
Dupa 4 saptamani …
Americanca:
- In prima saptamana nu am vazut nimic. Sotul meu nu a facut nimic. A doua saptamana si-a facut o olmeta.
Toata lumea aplauda!
Nemtoaica:
- In prima saptamana nu am vazut nimic. A doua saptamana am vazut ca si-a calcat o camasa.
Toata lumea aplauda progresul!
Romanaca: – Prima zi nu am vazut nimic. A doua nu am vazut nimic. A treia zi am inceput sa vad un pic cu ochiul stang…






Femeile,în general,au două probleme în viaţă:
1. De ce nimeni nu se uită la mine, chiar sunt atât de neatrăgătoare ? 
2. Oare de ce se holbează boul ăsta la mine ?







Tatal irakian ii scrie fiului sau care invata in America la universitate:
- Fiule, as vrea sa plantez niste cartofi in gradina, dar sunt batran si nu pot si stiu ca daca ai fi fost aici m-ai fi ajutat.
Fiul raspunde la scrisoare:
-Tata, sunt aici si nu pot face mare lucru. Dar nu te apuca de sapat ca sa nu dai peste “CHESTIA” aia.
Dupa primirea scrisorii de catre tata, apar la usa doi tipi de la CIA si un pluton de soldati americani, care sapa toata gradina, dar nu gasesc nimic. Scrisoare de la fiu:
-Tata, mai mult de atat nu pot sa fac.






Mereu ii spun prietenei mele: "Te iubesc asa cum esti"...
Dar nu ma asculta, se ingrasa din ce in ce mai mult.







Tipul care locuieşte în apartamentul de deasupra mea tocmai a reusit sa parcurga 100 de metri in 3.2 secunde...
Fie-i ţărâna uşoară. 






Femeia...Daca o tratezi ca pe o regina, te considera fraier...
Daca nu, te numesti "zgarcitu' dracului".




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu