Pagini

miercuri, 17 iulie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 177




Cel mai bun sfarsit pentru o cearta cu femeia e sa te prefaci mort.





Niciodata nu inveti sa injuri corect pana nu conduci prima ta masina.






Judecand dupa reclame, in Romania exista doar trei probleme: matreata, cariile dentare si menstruatia!






Un cuplu decide sa se casatoreasca si viitorul sot vrea sa-si anunte viitoare sotie de obiceiurile la care nu vrea sa renunte.
-Draga,luni seara ma duc cu amicii la cinema, marti sunt in biblioteca, miercuri seara sunt cu prietenii la bar , joi e club de bridge si nu tre sa lipsesc, vineri ma duc la teatru, sambata in discoteca si duminica in pizzerie cu fosti colegi de scoala....
Ea: -Si eu am obiceiuri fixe, fapt pentru care iti inteleg exigentele...vezi,eu fac sex in fiecare seara...cine e, e.






John McKintosh si Ellen se iubesc si doresc sa petreaca o noapte impreuna.
-Ai inteles, iubitul meu? intreaba Ellen. Cand adorm parintii mei, voi arunca pe fereastra un penny si acesta va fi semnalul care te avertizeaza ca poti urca. Iti voi lasa usa de la intrare deschisa, deci nu vor fi nici un fel de probleme.
John asteapta sub fereastra. In cele din urma Ellen, imbracata cu o camasa de noapte transparenta, ii arunca banutul, dupa care se arunca in pat nerabdatoare si asteapta… si asteapta.. si asteapta…
Dupa o jumatate de ora, Ellen se duce la fereastra si exclama nervoasa:
-John, vii sau nu?
- Da, iubito, imediat ce gasesc penny-ul…







Femeile sunt ca fructele. Au forme si culori diferite, aroma si gustul difera de la una la alta...
Problema e ca mie imi place salata de fructe....







- Iti aduc cafeaua in pat, dragul meu?
- Nu, dragostea mea. Voi lua micul dejun cu tine la bucatarie.
- Omleta sau ochiuri, iepuras?
- Ompleta, soarele meu.
- Stai asa...Deci...Nici tu nu-ti amintesti numele meu?






Ce gandesc elevii din ziua de azi:
Școala nu e bar, să stai toată ziua acolo, și nici nu e biserică, să treci prea des! 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu