Pagini

marți, 16 iulie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 176




perle de la teze

Imparatul avea o gradina si in fund un mar.
Toma Alimos era viteaz pt. ca cu o mana conducea calul, cu o mana isi tinea matele si cu o mana se batea cu Manea.
Cristofel Columb a plecat in America unde s-a insurat cu o bastinoasa.
Ludovic XII-lea a spunea despre el ca “soarele sunt eu”. El a domnit intre anii 1822-1945. Aia din tara lui erau suparati ca el tinea cu Franta si de aia l-au executat prin moarte prin decapitare, taindu-i-se totodata capul.
Zoe si Tipatescu se iubeau pe la spate.






Eu si fosta mea sotie avem un singur lucru in comun.
Amandoi vrem banii mei.








O doamna ii spune unei asistente intr-un magazin de haine: "Imi place mult aceasta rochie, pot sa o probez?" 
-"Imi pare rau" zice asistenta " dar nu avem nici una pe marimea d-voastra"
-"Pai asta e marimea mea" zice doamna revoltata 
-Stiu, zice asistenta, ma refeream la cabina de proba...







O domnisoara, in strada, catre un domn mai in varsta:
-Imi spuneti, va rog, cum pot ajunge la maternitate?
-Facand sex, draga mea, altfel n-ai nicio sansa!







La tribunal, judecatorul:
– Si vreti sa sustineti ca atunci ati crezut ca portofelul gasit va apartine?
– Portofelul nu, dar bacnotele imi pareau cunoscute.







Linga cascada Niagara, ghidul se adreseaza grupului de turisti:
- Daca doamnele vor binevoi sa taca un moment, veti putea auzi zgomotul caderii apelor.







Un elicopter zbura deasupra Seattle-ului cand un deranjament electric i-a dezactivat intregul echipament de navigatie electronica si comunicare. Din cauza norilor si a cetii, pilotul nu putea clarifica pozitia si directia elicopterului pentru a ajunge la aeroport, dar a zarit o cladire inalta, a zburat inspre ea, a incercuit-o si a iscalit ceva pe o foaie pe care a tinut-o in geamul elicopterului. In mesajul pilotului scria cu litere mari: “UNDE MA AFLU?”. Cei din cladirea inalta s-au grabit sa-i raspunda pilotului si au agatat si ei un mesaj in geam care spunea: “ESTI INTR-UN ELICOPTER.” Pilotul a zambit, le-a facut cu mana, si-a consultat harta, a gasit directia spre aeroport si a aterizat cu bine. Dupa aterizare, co-pilotul l-a intrebat pe pilot cum a putut sa-si dea seama unde se aflau in Seattle doar bazandu-se pe mesajul celor din cladire. Pilotul i-a raspuns:

- Mi-am dat seama ca aceea trebuia sa fie cladirea MICROSOFT-ului, deoarece similar serviciului lor de asistenta telefonica, mi-au dat un raspuns absolut corect din punct de vedere tehnic, dar complet inutil.







In fata gradinitei se plimba de vre-o 10 minute un barbat.
Educatoarea:
- Asteptati un copil?
- Nu doamna, asa sunt eu, gras…





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu