Pagini

luni, 15 iulie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 175



La un WC public britanic, se afla un automat pentru prezervative si pe el inscriptia firmei Durex: -Corespunde normelor britanice-.
Putin mai jos, cineva a zgariat: -Si vaporul Titanic corespundea...-. 





 O doamna, foarte, foarte fitoasa, care locuieste in Pipera merge cu al ei Mercedes la medic. Intra in biroul medicului si striga:
- Doctore, e groaznic, am fost intepata de o viespe.
- Haideti doamna, calm, spune medicul, probabil nu e mare lucru...
- Dar doctore, tu nu-ti dai seama, este extrem de... cum sa spun... este ingrozitor de jenant, off...
- Daaa spuneti mai intai unde ati fost muscata...?
- Aaaa, asta nu! In niciun caz!!!
- Dar sunt doctor, puteti sa-mi spuneti!
- Nu, pentru ca tratati toate prietenele mele si daca ar afla viata mea sociala ar fi distrusa...
- Dar eu respect secretul profesional, nu voi spune nimanui, hai ziceti-mi!
Atunci doamna se apropie de doctor, se asigura ca nu mai e nimeni in camera si-i sopteste:
- La MiniPrix, in Otopeni....







Un tip ramane falit si de nevoie, se gandeste sa presteze ca gigolo de criza ca sa faca bani sa aiba cu ce trai. Drept urmare scrie pe usa locuintei sale cu litere mari:
‘In pat 100 dolari.
Pe canapea 50 dolari.
Pe podea 25 dolari.’
O batranica, trece prin fata locuintei, citeste anuntul, se cauta de bani si intra.
Tanarul incepe sa numere: fix 100 dolari ! Si intreaba usor jenat:
- In pat, nu-i asa ?
Batranica raspunde :
- Esti naiv papusel! De 4 ori pe podea!






La facultate inainte de un examen, 3 studenti: unul bazat, altul cu un nivel mediu de cunostinte si altul bata. Se hotarasc asupra ordinii in care vor intra in exmen. Primul intra cel mediu. Cand iese ceilalti doi il intreaba:
- Cum a fost?
- Normal. Ca de la student la profesor.
Intra apoi cel bazat. Dupa ce iese ceilalti doi il intreaba:
- Ei, cum a fost?
- Cum sa fie…ca de la profesor la profesor.
Ultimul intra cel mai nepregatit. Dupa ce iese, ceilalti doi il intreaba si pe el .
- Cum a fost?
- Ca intre preot si preot.
- De ce spui asta?
- Pai cand imi punea profu`intrebarea,eu imi faceam cruce; cand ii raspundeam isi facea el cruce.







Prima aparatoare pentru testicule a fost folosita in 1874 la un joc de cricket.
Prima casca de protectie a fost folosita in 1974…
Le-au fost necesari 100 de ani barbatilor ca sa realizeze ca si capul este important.







- Soacra-mea e ca ziarul.
- De ce, stie atat de multe noutati?
- Pe naiba, apare zilnic.








Ce are Schwarzenegger mare, De Vito mic, Madona nu are si Papa nu si-l foloseste?


 Numele.







- Stiti care-i diferenta dintre COMPLET si TERMINAT ?
- Daca esti cu persoana potrivita, esti COMPLET.
- Daca esti cu persoana nepotrivita, esti TERMINAT.
- Si daca persoana potrivita te prinde cu persoana nepotrivita, atunci esti COMPLET TERMINAT!!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu