Pagini

duminică, 14 iulie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 174




Tine minte! Femeia iti vrea NUMAI binele! Sa nu il dai! 







Un tip care lucra la o fabrica de conserve, se plange psihiatrului:
- De trei saptamani sunt obsedat sa-mi bag penisul in taietoarea de castraveti.
Am visat asta noapte de noapte, apoi nu am mai putut dormi. La fabrica nu ma mai puteam concentra la nimic altceva. Ma gandeam mereu la acelasi lucru. Ieri am facut-o!
- Dumnezeule, gafaie ingrozit psihiatrul si ce s-a intamplat?
- Am fost concediat.
- Si taietoarea de castraveti?
- A fost concediata si ea!








Un barbat care tace - e un barbat ganditor, misterios.
O femeie care tace - e o femeie suparata! 








De ziua prietenei mele i-am cumparat o sticla mare de sampanie, pe care insa, pana la urma am baut-o eu aproape pe toata.
Apoi, de ziua mea, ea mi-a daruit un vibrator. Ce razbunatoare...







Intr-un tramvai doar ce se urcase o tipa buna...rau de tot.In spate cativa "smecheri".Unu din ei se duce la tipa si ii zice
-Uite 5 Lei pentru privelistea deosebita.
Tipa ia banii ii baga in portofel si scoate 2 lei zicand:
-Uite restul.Pentru handicapati am reducere.








Un lord se intoarce seara acasa. Valetul ii deschide usa:
-Ce, batran cacacios, iar ai fost la baute si la curve?
-Nu John, am fost sa-mi cumpar un aparat auditiv!









Abia ce am ajuns acasa de la locul de munca si prietena mea a inceput sa ma loveasca cu pumnii si picioarele.
- Cum ai putut, ma?!...Cum dracu' ai putut sa faci asa ceva?...Sa te culci cu sor-mea?
- Imi pare rau...ii zic, m-am dus sa lucrez si am gasit-o acolo, dezbracata...Sunt si eu barbat. Ce ai fi vrut sa fac?...
- Autopsia, cretinule!...imi zise ea, smiorcaind.







Din cugetarile unei femei:
Prietenul meu a aflat ca am logodnic.
Acum ambii vin la mine. Ce sa fac? Poate sa-mi sun sotul?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu