Pagini

sâmbătă, 13 iulie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 173




Berlusconi-71 de ani...iubita lui 18...
Madonna-52 de ani...iubitul ei 21...
Bill Gates-51 de ani...iubita lui 24...
Daca nu v-ati gasit iubirea,nu va panicati...Probabil nu s-a nascut inca...







 Doua blonde stau de vorba:
- Ştii, ieri mi-am facut testul de sarcina!
Cealalta, foarte curioasa:
- Şi au fost grele intrebarile?







Bula vroia sa se urce in avion cu un pui de gaina, mic, galben si piuitor, ca sa il aduca cadou lui Bulisor.
- Domnule, zise stewardesa, nu e voie cu animale in avion!
Se intoarse Bula in aeroport, se duse la WC, puse puisorul in chiloti si urca liber in avion. Locul lui era langa o calugarita tanara si frumoasa. La un moment dat, Bula adoarme si, in timp ce visa, puisorul iese din chilotii lui, scoate capul prin slitul pantalonilor si incepu sa piuie.
Calugarita, speriata, incepu sa-l zgaltaie pe Bula:
- Scoala, domnule, scoala repede!!
Speriat, Bula tresarii, uitandu-se in toate directiile: - Ce e, unde, ce... ce s-a-ntamplat!!???? Zise calugarita: - Domule, nu am deloc experienta in problemele astea, dar am impresia ca vi s-a spart un ou...







Doi amici:
- Am auzit că te-ai însurat, de ce?
- Nu mai voiam să umblu pe la alte femei.
- Şi acum?
- Acum vreau!






Un ardelean ce calatorea cu trenul pentru prima oara, da sa intre in WC-ul de la un capat al vagonului. Cum deschide usa, se zareste in oglinda si zice:
- No, pardon, no!
Se adreseaza dupa un timp nasului, rugindu-l sa elibereze WC-ul ca sa-l poata folosi si el. Nasul deschide usa WC-ului cu cheia sa speciala, se zareste si el in oglinda, dupa care spune:
- Îmi pare rau, bade, dar nu-l pot da afara pe dinsul, ca-i ceferist de-al nostru!






- Care-i diferenţa dintre copilul tău şi soţ?
- Aproape niciuna, doar că pe soț nu poți să-l laşi singur cu bona!






Ieri seară, eu şi soţia mea am ajuns la compatibilitatea sexuală ideală: amândoi am avut dureri de cap...






Un tip sună la uşa unui apartament. Uşa se deschide şi apare o gagică tare...
- Doamnă, dumneavoastră ştiţi să faceţi sex?
Fără vreun cuvant, gagica îi trânteşte uşa în nas.
A doua zi, tipul iar, sună la uşă, iar deschide gagica...
- Doamnă, dumneavoastră ştiţi să faceţi sex?
La fel de supărată, gagica îi trânteşte uşa în nas.
Seara discută cu soţul ei, îi povesteşte ce şi cum. Acesta din urmă decide să rămână a doua zi cu ea.
Bineînţeles, soneria se face auzită a doua zi. Gagica deschide uşa şi tipul pune obişnuita întrebare:
- Doamnă, dumneavoastră ştiţi să faceţi sex?
Plină de tupeu, cu soţul ascuns după uşă, gata să intervină, gagica răspunde:
- Da!
- Atunci, vă rog să faceţi sex şi cu soţul dumneavoastră, ca să-mi lase nevasta în pace!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu