Pagini

vineri, 12 iulie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 172



Nu cautati barbatul perfect. Astazi stau in casa!







Intr-o biserica un betivan stand intr un colt al bisericii, observa in departare o silueta intr o rochie lunga.. Se apropie incet si intreaba soptind: Madamme,dansati?
‎- Nu! raspunse.. La care betivul:
-Si de ce nu???
‎- Din 4 motive!
1.Suntem intr-o biserica!
2.Nu stiu sa dansez pe Sfanta Evanghelie!
3.Madamme e mata…
4.Eu sunt popa!









Judecatorul catre acuzat:
- Ultima data intreb: cine e complicele tau?
- Chiar credeti ca sunt in stare sa-mi tradez propriul frate?







Nevasta-mea a vazut azi o farfurie zburatoare.  Ea acum este la spital sa-i puna cateva copci si eu sunt arestat pentru violenta.







Am dus-o pe sotia mea astazi la Planetariu. A fost socata sa afle ca nu ea e centrul universului..







Odata am sarit din avion fara parasuta....Noroc ca nu decolasem.







Ma suna prietenul meu azi si-mi zice:
- Tocmai am avut un scandal monstru cu nevasta-mea...Nu ai cumva vreun pat liber pentru cateva saptamani, pana gasesc un apartament?
- Ma tem ca nu, ii zic...Dar am totusi o canapea, daca doresti.
- Perfect! imi zice el, esti un adevarat prieten...In cateva clipe o trimit la tine.








Alergam prin parc azi dimineata cand un tip mi se alatura si ma abordeaza: 
Te deranjeaza daca alerg si eu cu tine?"
-" De ce?" zic " ai furat si tu o poseta?!"






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu