Pagini

marți, 9 iulie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 169




Un francez vrea sa testeze daca scotienii sunt chiar asa de zgarciti precum se spune. Asa ca se decide sa plece in Scotia. Trece granita Scotiei si printr-un satuc i se face sete. Isi ia inima in dinti si bate la usa unei case. Ii iese in intampinare un mos. Francezul ii cere apa. Dupa jumatate de minut, mosul vine cu un bol plin cu lapte. Francezul savureaza jumatate din castron dupa care spune:
- Dar voi nu sunteti zgarciti deloc! Ce se vorbeste nu este adevarat! Am cerut apa si am primit un bol cu lapte. Multumesc!
- Ei, baiete. Cu placere! Nimeni nu mai voia sa bea laptele ala, ca acolo s-a inecat un sobolan. Francezul scapa bolul din mana la auzul acestor vorbe. Mosneagul il dojeneste:
- Dupa ce ca eu ti-am dat lapte, tu imi spargi si oala de noapte a bunicii?







Se duce un homosexual la doctor:
- Dom’ doctor am sida, ce sa fac, ma puteti ajuta? 
- Da baiete….bei 1 litru de lapte, manaci 2 kile de prune nespalate impreuna cu 3 rosii si un kilogram de zmeura, o cana mare de apa rece de la frigider, o portie de iahnie cu doua beri reci si, la sfarsit, dai pe gat o cana cu iaurt ! 
- Si o sa-mi treaca domn doctor?
- Nu flacau, da’ macar in ultimele clipe ai sa intelegi si tu la ce foloseste curu’ !









- Dv. l-ati accidentat? il intreaba agentul de circulatie pe automobilistul care, iesit din masina, priveste buimac la omul intins pe trecerea de pietoni.
- Nu l-am accidentat, fereasca sfantul, nici nu l-am atins! Voia sa treaca, i-am cedat trecerea si el, de uimire, a lesinat!







Vreau sa le multumesc celor de la Chio pentru ca de fiecare data cand cumpar o punga de aer gasesc si cateva chipsuri in ea.








Un bilet de pe usa unui renumit detectiv paricular:
"Lasa-ti amprentele pe clanţă si o sa te contactez eu"








Maria catre Ion:
-Ioane, spune-mi si mie niste cuvinte calde!
-Arza-te focul, Marie!







Dupa o ploaie zdravana, un ardelean sta pe un trotuar din Bucuresti, in asteptarea unui autobuz. La un moment dat, o masina trece in tromba printr-o balta de la marginea trotuarului, stropindu-l din cap pana-n picioare, in mod evident, fara a opri... Fara a se enerva, ardeleanul comenteaza cu voce tare :
- No, asa ceva la noi , la Cluj , nu se poate intampla!...
La care, unul de langa el il intreaba:
- Da ce, ba, ardelene, la voi, la Cluj nu sunt balti ?!?
- Ba sunt!... Da' daca te stropeste cu masina, soferul opreste, se da jos si-si cere iertare, te urca in masina, te duce acasa la el, iti da un rand de haine uscate, te pune sa faci un dus, iti da o masa pe cinste si-un sfert de palinca, te tine sa te culci acolo si dimineata,
la plecare, iti da si o suta de euro.
- Ha, ha!... Te-ai tampit, omule, zau asa!... Ti s-a intamplat tie una ca asta ?!?...  
- Mie, nu!..... Da' lu' nevasta-mea, da!...







Judecatorul a studiat cu atentie fiecare fotografie in parte, apoi s-a uitat la mine si mi-a spus:
- Fara indoiala, acestea sunt cele mai perverse si mai dezgustatoare imagini cu care am avut ocazia sa ma confrunt  
vreodata...Aproape ca nici nu pot sa cred cum le-ai putut surprinde pe aceste tinere fete, chiar daca unele sunt in stare avansata de ebrietate...
Judecatorul s-a oprit un moment, dupa care a deschis portmoneul:
- 200 de lei setul ai spus?...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu