Pagini

luni, 8 iulie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 168




- Esti cel mai mare lenes pe care l-am vazut vreodata! zbiară nevasta-mea.
- Tu vorbesti, ii zic,...care te pui jos pana si cand faci pipi?!






 Va imbracati cu haine mulate , fuste scurte , aveti 3/4 din sani la vedere si daca vedeti vre-un barbat ca are erectie spuneti ca e nesimtit...








Doi ciobani merg la un restaurant mediteranean. Dupa ce citesc meniul il intreaba pe chelner:
- Dom'le draga, ce îs acelea fructe de mare?
- Caracatita, calamar, rac, creveti, raspunde chelnerul.
- Apoi bag de seama, zice unul dintre ciobani, dupa cum zici dumneata, vulpea, ursul si lupul is fructe de padure!









Un taran intr-o caruta plina ochi, cu un singur magar amarat cu ochelari de cal, care nu se urnea deloc, striga frenetic: “Diiii, Murgule! Diiiii Surule! Diiiii Florica! Diiiii Maricica!” Intrebat daca a uitat cum se numeste magarul, taranul raspunde: “Nu, nu! Stiu cum il cheama, da’ vreau sa ii dau impresia ca lucreaza in echipa……”









Scriitorul brazilian Fernandes Millor a lansat o dezbatere publica cu tema:
 ‘’Care este diferenta dintre politician si hot?’’
 Un anume raspuns i-a sarit in mod special in ochi:
 "Diferenta dintre un politician si un hot este ca pe primul il aleg eu, in timp ce al doilea ma alege el pe mine. Am nimerit-o?".
 Iar replica lui Millor a fost:
 "Stimate domn, sunteti un geniu. Sunteti singurul care a reusit sa gaseasca o diferenta intre cei doi".







Anunt:

Evreu care si-a pierdut bratul stang, caut evreu care si-a pierdut bratul drept, pentru a imparti impreuna costul unei perechi de manusi.







De când m-am însurat mă simt iar ca la 16 ani...
- Serios, cum aşa?
- Păi mănânc ce-apuc, beau pe ascuns, fumez în baie şi mă văd cu prietenii când duc gunoiul...








Ma suna azi seful meu:
-"Unde dracu' esti??"
-"Ma relaxez in gradina cu prietenul meu Cristi" zic " sunt deja la a patra bere"
-" Nu pot sa cred!!!" a zbierat el
-"Stai asa" zic, in timp ce ma intorc catre prietenul meu," Cristi e a patra bere sau nu??"





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu