Pagini

sâmbătă, 6 iulie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 166




Un barbat la librarie catre vanzatoare:
- As dori cartea cu titlul Superioritatea barbatului fata de femeie!
- Utopie si SF-uri la etajul 1, va rog!







Cica la Acvariul din Constanta a fost adus singurul rechin alb vegetarian din lume.
Cel putin asa i-au spus lu' Gyuri, ungurul care-i curata acvariul...







Nu trebuie să râvnim la soţiile prietenilor noştri!
 Foarte bine , dar cum putem ajunge la soţiile duşmanilor noştri? 








Mireasa este fata care nu-şi dă seama că se pregăteşte să schimbe atenţia mai multor bărbaţi pentru lipsa de atenţie a unuia 
singur. 







Pentru poligamie primesti pana la 5 ani. 
Pentru monogamie - pe viata!







Profesoara le explica la scoala copiilor:
- SIDA se poate lua in relatia ea-el, ea-ea sau el-el.
Bula:
- Doamna profesoara, in relatia eu-eu, este vreun risc?








Draga mea, stii cat traiesc boii? 
-Nu dragul meu. De ce, te simti rau?







Intra un tip intr-un bar si comanda o sticla de whiskey si un pahar. 
-"Ce s-a intamplat?" il intreaba barmanul. 

-"Ce sa se intample" zice asta " am venit azi de la munca mai devreme si am prins-o pe nevasta-mea facandu-i sex oral celui mai bun prieten al meu. I-am zis sa-si faca bagajele si sa plece din casa. 
-"Si prietenul?!" intreaba barmanul 
-"Lui i-am zis: Grivei, pentru treaba asta nu mai primesti nici un os!!"





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu