Pagini

joi, 4 iulie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 164


Atunci cand omul a descoperit ca vaca da lapte, ce cauta el de fapt in acel moment?







Ştiaţi că fraza: "Vino la mine, vom privi un film" determină fetele să se epileze?







Imi taie azi unu’ calea la semafor, imi franeaza in fata si apoi imi ocupa si locul de parcare la supermarket.
Colac peste pupaza, imediat dupa aia, masina lui mi-a murdarit cheia de vopsea…







1. Daca va inecati cu un cub de gheata, nu intrati in panica. Pur si simplu turnati apa clocotita pe gat si problema se va rezolva instantaneu.
2. Sunteti neindemanatic si va taiati frecvent atunci cand tocati legume? Pur si simplu rugati pe altcineva sa tina legumele atunci cand le taiati.
3. Scandalurile cu sotia referioare la scaunul ridicat de la toaleta pot fi evitate prin folosirea chiuvetei.
4. Pentru hipertensivi: pentru reducerea tensiunii, va puteti taia si sangera pentru cateva minute. NU uitati sa folositi un cronometru..
5 . Daca aveti o tuse urata, folositi doze mari de laxative. Astfel, va va fi frica sa tusiti!








Daca gresesti si taci, esti un Intelept.
Daca ai dreptate si taci, esti Casatorit !







M-am dus la o  vrajitoare sa-mi ghiceasca viitorul. Privind in globul de cristal, dintr-o data ea s-a albit la fata si, ingrozita, a parasit in fuga incaperea.
- Hei, unde pleci, am strigat eu, spune-mi ce ai vazut acolo!...Am luat apoi globul si am inceput sa fug dupa ea:
- Stai, ii zic, trebuie neaparat sa-mi spui si mie...Am platit o groaza de bani pentru asta!
Reusesc sa o prind in cele din urma si, de nervi, am inceput sa o lovesc cu globul acela de cristal in cap, pana am lasat-o fara suflare...
Pacat...De-acum nu voi mai putea afla niciodata ce dracu' a vazut ea acolo...







Cine doarme mai mult, greşeşte mai puţin!








In vin e puterea.
In bere e sanatatea.
In coniac e distinctia.
Iar in apa.., sunt doar microbi!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu