Pagini

miercuri, 3 iulie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 163




Un tata se uita la televizor si fiul lui cel mai mic vine si-l intreaba:
-Tata, care e diferenta intre a fi posibil si a fi real?
Tatal raspunde:
-Mmmmm…ia sa vedem…du-te la mama si intreab-o daca pentru 1 milion de euro s-ar culca cu Kevin Costner, pe sora ta daca pentru 1 milion de euro s-ar culca cu Tom Cruise, iar pe fratele tau daca pentru 1 milion de euro s-ar culca cu Brad Pitt.
Dupa putin timp, copilul se intoarce si-i zice tatalui:
-Mama a zis ca ar face-o si pentru mai putin, sor-mea a zis c-ar fi un vis, iar frati-miu a zis ca pentru 1 milion de euro pe linga Brad Pitt s-ar culca si cu Elton John.
Tatal raspunde:
-Vezi, acum cred c-ai inteles care-i diferanta: ar fi posibil sa fim milionari, dar real este ca in casa avem doua curve si un poponar.







- Azi noapte, am avut un adevarat cosmar. Visam ca ca se certau Marilyn Monroe, Sophia Loren si nevasta-mea,care sa ma ia de barbat...
- Si asta numesti tu cosmar ?
- Da,pentru ca a castigat nevasta-mea...









Sânii sunt dovada clară că și bărbații se pot concentra la două lucruri în același timp....








adolescenta ….
plictiseala de a fi singur,
dorinta de a fi doi,
teama de a fi trei...









Un tip trece pe rosu la semafor. Dupa 2 minute il opreste pe dreapta o politista de la circulatie. Tipul da geamul jos si cu o moaca spasita intreaba:
- Cat?
Politista:
- 300 RON.
Tipul:
- Bine. Urca!







‎- M-am intors sa-ti spun ca esti nebun, nepoliticos, si un dobitoc!
- Si in afara de acest lucru?
- Esti, de asemenea, un laudaros !
- Am inteles. Esti indragostita de mine.








Într-o vară, compania la care lucra Bulă l-a transferat în alt oraş şi a trebuit să-şi facă vizita medicală. Toate analizele au ieşit bine, dar doctorul n-a putut să nu remarce:
- Cum vă descurcaţi cu aşa dimensiune mică?
- Foarte bine, zice Bulă, am nevastă, trei copii şi o viaţă sexuală bogată. Numai câteodată, ziua, am probleme să o găsesc prin pantaloni.
- Dar noaptea? întreabă doctorul.
- Noaptea nu am probleme pentru că suntem doi care o caută!







Afis pe zidul unui cimitir aflat intr-o curba periculoasa: “Nu va grabiti! Noi… va asteptam!”





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu