Pagini

marți, 2 iulie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 162



Vitejie, onoare si curaj - trei semne distincte ale starii de ebrietate







Ce ar putea spune medicul chirurg in timpul operatiei tale, astfel incat sa bage groaza in tine?
1. Asta nu e operatia de schimbare de sex?...
2. Pastrati asta cu sfintenie, avem nevoie de ea la autopsie...
3. Cum a patruns cainele asta in sala de operatie? Mars de-aici! Nu trage de pansament!...
4. Ati innebunit? Cum sa nu mai avem sange A II negativ???
5. Sa-i sunam pe cei de la Morga, pentru orice eventualitate...
6. Am uitat procedura... Unde e manualul ala?...
7. Nu am taiat cam mult din colon? De fapt, vedem in cateva zile..
8. Abia astept sa termin sticla aia de whiskey pe care am inceput-o dimineata! Sau am terminat-o deja?!...
9. Sa speram ca familia nu va pune prea multe intrebari...








"Domnisoara, cu tine nu danseaza nimeni?"
"Nu...:"
"Atunci ai putea sa pui mana sa aduni sticlele goale!"







Astazi m-am alaturat politiei in campania pentru siguranta in trafic....
I-am ascuns nevesti-mii cheile de la masina... 







Pe un santier in Romania:
"Sefu, mi s-a rupt lopata, ce sa fac?"
"Sprijina-te si tu de betoniera ca nu mai avem lopeti"







Mi-am cumparat cel mai tare caine de paza....
De trei zile ma chinui sa intru-n casa...








Se intalnesc doi prieteni:
- Ieri mi-am dus sotia la "Othello"!
- Uau, program cultural?
- Nu, avertisment!







Daca esti purtata in brate, acoperita cu flori si diamante........ trezeste-te, altfel vei intarzia la serviciu!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu