Pagini

sâmbătă, 29 iunie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 159



Sunt inca in pat si nu-mi pot lua gindul de la tine, de la noaptea trecuta … Mi-as dori atit de mult sa te strivesc la pieptul meu! In noaptea calda, ai venit la mine pe neasteptate … si ceea ce s-a intamplat a lasat in mine senzatii de neuitat. Ai aparut de nicaieri si fara sa-ti fie teama sau rusine, te-am surprins atingind trupul meu gol … mi-ai simtit indiferenta si m-ai muscat fara mila, innebunindu-ma … ne-am zvircolit toata noaptea intr-un joc nebunesc! In zori am adormit in sfirsit, obosit … Astazi, cind m-am trezit, te-am cautat indelung, dar nu te-am mai gasit … cearsafurile cazute de pe pat sint singurele martore ale noptii trecute. In noaptea asta ma voi preface ca dorm si te voi astepta sa reapari … tantar nenorocit!!!







Sotia ajunge acasa de la cumparaturi si, surprinsa, isi gaseste sotul in pat cu o tanara frumoasa. Tocmai cand se pregatea sa iasa furioasa din camera, sotia este oprita de sotul sau care ii spune:  
- Poate ar trebui totusi sa asculti ce s-a intamplat…Venind acasa de la serviciu, am zarit pe autostrada aceasta tanara ce parea obosita si imbracata saracacios. Am adus-o acasa si i-am oferit o friptura din carnea pe care o uitasesi de mult in frigider. Era desculta si atunci i-am dat sandalele tale bune, dar pe care tu nu le mai purtai din cauza ca nu mai erau la moda. Ii era frig si atunci i-am dat puloverul pe care ti l-am facut cadou de ziua ta dar pe care nu l-ai purtat niciodata pentru ca nu ti se potrivea culoarea. Avea pantalonii sfasiati si atunci i-am dat o pereche de jeansi care iti ramasesera mici, dar care de altfel erau foarte buni.
Si apoi, tocmai cand se pregatea sa plece, fata m-a intrebat:
- Mai este ceva ce sotia ta nu mai foloseste?








Ion e patul de moarte.
- Io amu m-oi duce Mărie, ca mi-o sosit ceasul. Asculta dară la mine !
-Zi Ioane, si asa oi face cum ii vrea tu ! suspina Maria.
- Sa ai grija de animale, sa nu vinzi nimic, sa aiba copiii de mancare, ai auzit ?
- N-o sa vand nimic, cum altfel ?
Sa dai copiii la scoala, sa invete carte, ai inteles ?
- Da cum altfel ma Ioane draga ?
- Si mai vreau ca dupa ce m-oi duce sa te mariti cu Vasile, ai auzit ?
- D-apoi Ioane,io stiam ca Vasile ii dusmanul tau de moarte...
- Pai tocmai de-aia !







Badea Gheorghe coboara din tren in Gara de Nord.
Mergand el asa pe peron, deoadata il apuca o mancarime in cap, se opreste, isi afunda degetele in cusma si incepe sa se scarpine icnind de placere.
O doamna bine apare langa el si vazandu-l ii spune:
- Bade, aici la capitala, oamenii nu procedeaza asa de primitiv ,cum faci matale !
- Da cum altfel ? o intreba Gheorghe.
- Aici, oamenii isi dau caciula jos din cap, si apoi se scarpina, asa-i civilizat !
- Bine, bine, inteleg io ce zici matale, da ma intreb cum oi proceda daca ma mananca-n cur !








Măria pe patul de moarte, il cheama pe Ion la capatai sa-i ceara iertare pentru gresalele tineretii.
- Ioane, scumpul meu barbat, iarta-ma te rog, ca te-am inselat !
- Apoi lasa tu Mărie, ca nu-i bai, no ! Nu te mai consuma ,pastreaza-ti puterile !
- Nu Ioane, nu se poate, trebe sa ma ierti numaidecat,sa nu ma duc dincolo cu pacatele astea asupra-mi !
- No bine, no , apoi daca o tii mortis...
- Ioane, afla numa ca te-am inselat cu Gheorghe-potcovarul, cu Vasile- popa nost din sat, cu Niculai - padurarul, cu ...
- Lasa dara Mărie, nu te mai consuma asa de tare ca nu-i bai no !
- Nu Ioane, mai am sa-ti mai marturisesc... am fost si cu Ilie -invatatorul si cu ...
- No lasa Mărie,nu te mai năcăjî degeaba ,doară de ce crezi ca te-am otravit ?







- Cum sa-l dezvat pe barbatu-meu sa vorbeasca in somn?
- Lasa-l sa vorbeasca un pic ziua!"







Ţine minte! Când o femeie îţi zice că e bine, nu înseamnă că e şi destul!








Veverita lipseste o noapte de acasa. A doua zi vine toata smotocita, cu blana jumulita, vai de ea.
- Ce s-a intimplat? intreaba sotul.
- Pai m-a prins bursucul, m-a dus la el acasa si 3 zile m-a bursucit intruna.
- Dar tu lipsesti doar de o zi!
- Pai am venit sa ma schimb si ma duc inapoi.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu