Pagini

vineri, 28 iunie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 158



Agilitatea mentala a unei femei :
Un sot si o sotie se sexuiau cu amantii lor in acelasi hotel.
Intr-o zi, barbatul cu amanta lui. iesind din hotel, da nas in nas cu nevasta-sa si cu al ei amant care intrau.
Cand s-au vazut, femeia ii striga barbatului:
Aha, in sfarsit te-am prins. si de data asta mi-am adus si un martor !!!








Fiule, a venit vremea să vorbim despre filmele deocheate pe internet.
- Ok, tată, spune-mi.
- Cum fac să şterg istoricul, să nu vadă mă-ta că m-am uitat la ele?







Doctor la domiciliu
Doctorul, venit pentru sotia bolnava, intra in dormitor, lasandu-l pe sot foarte agitat sa astepte afara.
Peste doua minute, doctorul iese din dormitor si cere un cutit de bucatarie. Sotul se executa si doctorul dispare din nou in dormitor.
Peste putin timp iese din nou,de data asta cerand un ciocan si-o dalta. Sotul da fuga si se intoarce cu un ciocan si o dalta.
Acum bietul om era intr-o groaznica stare de agitatie.
Doctorul reintra in dormitor,reapare din nou dupa vreo cinci minute.
- Imi pare rau, spune el. Ma tem ca am nevoie de o ranga.
- O ranga?! tipa sotul cu glasul sugrumat... Ce are? Spuneti-mi si mie!
- Inca nu stiu, spune doctorul: n-am reusit sa-mi deschid trusa...








Un ţăran avea o femeie foarte cicălitoare. Într-o zi, când ea-i aduce mâncarea la câmp, în timp ce-l tot bătea la cap, bătrânul său măgar o pocneşte cu copita direct în frunte şi o omoară pe loc. Evident, lumea se strânge să-l compătimească pentru nenorocire. Preotul observă că atunci când femeile-i vorbeau, el dădea din cap în sus şi în jos, iar când îi vorbeau bărbaţii, dădea din cap la stânga şi la dreapta. După ce pleacă lumea, preotul întreabă:
- De ce dădeai aşa din cap?
- Păi când vorbeam cu femeile, ele ziceau ce bine arată chiar şi acum şi eu dădeam din cap să le aprob.
- Şi la bărbaţi de ce dădeai din cap în semn de nu?
- Toţi întrebau acelaşi lucru: dacă vând măgarul.







O femeie stie ca poarta rochia potrivita atunci cand barbatul ei vrea sa i-o dea jos...








 Pentru ca o femeie sa fie fericita in casnicie, trebuie sa isi iubeasca un pic sotul si sa-l inteleaga intotdeauna.
 Pentru ca un barbat sa fie fericit in casnicie, trebuie sa isi iubeasca foarte mult sotia si sa nu incerce vreodata sa o inteleaga.







Eu am platit cinstit toate taxele si acum dorm linistit... pe o banca, in parc.







De acasa de la mine pana la primul bar fac doar 10 minute.

Ciudat, inapoi fac doua ore.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu