Pagini

joi, 27 iunie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 157



- Mama, de ce pe verisoara mea o cheama Rose?
- Pentru ca matusii tale ii plac florile.
- Si tie ce-ti place?!
- Dicky, nu-mi mai pune atatea intrebari..!








Femeia zice:
Uite ce mizerie e aici, haide… trebuie sa facem putina curatenie. Si nu-ti mai lasa boarfele murdare pe podea, trebuie sa ma ajuti si tu, macar repara-mi masina de spalat ca altfel o sa ramanem fara haine amandoi. Nu te mai holba la mine ca boul, hai sa facem odata curatenie… nu maine… acum!!!

Barbatul aude:
bla bla bla HAIDE bla bla bla PE PODEA bla bla bla FARA HAINE AMANDOI bla bla bla ACUM 








Eterna intrebare e femeilor: ce sa mai mananc ca sa slabesc?







Avem cu 110 parlamentari în plus! Riscăm să depăşim nivelul maxim de prostie pe m² acceptat de UE







Culmea afacerilor:
Sa tocmesti o prostituata pentru o noapte la Polul Nord.







Profesoara:
- Copii, care este verbul vostru preferat?
Gerogică:
- A dormi.
Mircică:
- A mânca.
Iuliana:
- A plimba.
Bula:
- Pentru a nu fi alungat din clasă, eu voi reformula: "îmbunătăţirea situaţiei demografice".







O blondă:
- Vreau să divorţez, domnule avocat.
- Şi care e motivul, doamnă?
- Nu mi-a fost credincios.
- Adică?
- Adică mi-am dat seama că nu e tatăl copilului meu.







- Amice, ai vizitat expoziţia Salonului Internaţional de Computere?
- Normal!
- Şi, ce model ţi-a plăcut cel mai mult?
- Ştii computerul ăla japonez, portabil, de ultimă generaţie? Ei, bine, lângă el era un model de 18 ani, cu nişte picioare superbe...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu