Pagini

joi, 6 iunie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 136




Doi hoţi eliberaţi din penitenciar au terminat banii repede. S-au gândit cum să facă rost de bani.
Să spargă o bancă? Nu au scule performante.
Să spargă un magazin? Poate nu găsesc suficienţi bani.
S-au hotărât să spargă ceva la care nu se aşteaptă nimeni: sediul poliţiei!
Ajung în biroul comandantului şi deschid fişetul. În primul sertar, valută. 
- Nu luăm valuta că e înseriată!








O batrina mergea incet pe trotoar abia tirind dupa ea doi saci de gunoi. Unul din saci se rupse si bancnote de 20$ incepura sa se insire pe trotoar. Un politist ce se afla pe acolo o opreste si ii spune. 
- Doamna vi s-a rupt sacul si va cad banii. 
Batrina se uita si spune:
- Noroc ca ati vazut domnule politist, acum trebuie sa ma intorc sa adun banii! 
- Stati ca nu-i asa simplu ! De unde aveti banii, nu i-ati furat? 
- Nu domnule, e simplu. Eu stau langa un teren de fotbal, si unii din spectatori vin sa urineze printre uluci pe florile mele. Asa ca atunci cand e o partida imi iau foarfeca de vie si ma asez in spatele gardului. Cand un spectator o scoate eu il apuc si-i spun: 20$ sau ti-o tai!  
Politistul se gindeste ca e just si incepe sa rada.  
- Dar ce aveti in celalat sac atunci ? 
- Pai, domnule politist, ginditi-va si dumneavoastra, nu toti vor sa plateasca!












Un maniac a stropit banii cu otrava si i-a donat unui azil de batrani. Au murit 5 deputati, primarul si asistenta sa. Nici un batran nu a avut de suferit!








 La secţia de poliţie, vine un bărbat alergând şi strigând:
- Domnule poliţist, te rog, arestează-mă imediat, închide-mă!
- Dar ce s-a întâmplat?
- Am tras cu pistolul în soacră-mea. Patru gloante!
- Ai omorât-o, nenorocitule?
- Nu, din păcate nu am atins-o. De aceea, vă rog, băgaţi-mă într-o celulă, repede!







Un tip ii spune sotiei intr-o seara ca se duce sa cumpere tigari. La magazin se inchisese, asa ca se duce la bar. Acolo bea cateva beri si incepe sa vorbeasca cu o tipa. Mai beau impreuna niste beri, apoi se duc la tipa acasa si petrec o noapte foarte placuta. Cand se trezeste, isi da seama ca era 3 dimineata.
-Nevasta-mea o sa ma omoare; da-mi repede niste pudra de talc!
El ia pudra de talc si isi da pe maini. Ajuns acasa, isi gaseste sotia asteptandu-l, furioasa:
-Unde ai fost pina la ora asta?
-Uite, iti voi spune adevarul. Am fost intr-un bar, am baut niste beri, am fost acasa la o blonda si m-am culcat cu ea.
-Arata mainile! zise sotia si el ii arata mainile pline de pudra de talc.
-Mincinos nenorocit, iar ai fost la bowling!







-"Iubito, este Ziua Îndrăgostiţilor, ce zici, angajam un baby-sitter pentru seara asta?"
-"Oooo, unde te gandesti sa ma scoti?"mi-a spus ea entuziasmata.
-"Nu m-am gandit sa te scot undeva, era un plan de rezerva in caz ca iar te doare capul” 








-Doamne vreau sa traiesc 100 de ani.
-Pai bei, fumezi, preacurvesti?
-Nu, nu, nu.
-Si atunci pt ce sa mai traiesti 100 de ani?







Cum îţi dai seama că un bărbat îşi face planuri de viitor?
Îşi cumpără două lăzi de bere.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu