Pagini

miercuri, 5 iunie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 135





Ieri am luat o haina de blana pentru nevasta-mea….
Bun schimb am facut!!






- Ai fost prinsa vreodata de sot in pat cu barbati necunoscuti?
- Nu, niciodata. Mereu cu prieteni sau cunoscuti!






- Iubitule, ce zici? Facem și noi nunta?
- Draga mea, nu am chef de nuntă, mie mi-e foame!
- Prostuțule, la nuntă o să mănânci cât vrei!






Un kg de semințe de floarea soarelui = 4 ore de tăcere a soției tale!






Am fost impresionat de numărul de femei sexy care m-au invitat in oras săptămâna asta.
Acest număr este zero.






Daca toti barbatii sunt la fel,de ce o femeie l-ar alege pe Brad Pitt in locul meu?






- Mă simt atât de singur... am nevoie de o companie... de preferat să fie una de petrol!







Cum se numeste bagheta aceea care-i face pe barbati sa dispara?
...Test de sarcina.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu