Pagini

duminică, 2 iunie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 132



In sfarsit am reuşit să-i găseasc prietenei mele punctul G !
Cine ar fi crezut că era la sora ei…






Un rus, un american si un roman se duc la Polul Nord. Dupa o vreme raman fara mancare.
In prima zi rusul isi taie o bucata din picior.
-Azi mancam pulpa!
A doua zi americanul isi taie o coasta.
-Azi mancam costita!
A treia zi vine randul romanului. Seara isi deschide slitul. Fericiti ceilalti doi exclama:
-Asta seara mancam carnacior.
Romanul:
-Ce carnacior!? un ceai cald si la culcare.







Un copil isi intreaba mama:
- Mama, cum se poate ca si tu esti alba, si tata-i alb, iar eu sunt negru???

- Dragul mamii, la ce bairam a fost atunci, bucura-te ca nu latri!!!






Un tip se uita ingrozit ce temperaturi scazute se anunta la Miercurea Ciuc si-si aminteste ca avea o prietena buna in facultate care locuia in oras. “Mai stii… poate o avea nevoie de ceva si pot sa o ajut?!” . Pune omul mana pe telefon si suna:
- Alo! Ildiko? Sunt eu Doru colegul tau de facultate…
- Ooo... ce bine-mi pare sa te aud!
- Cum e vremea, temperatura pe la voi?
- Cum sa fie?! Ca deobicei… -10grade Celsius…
- Bine mai Ildiko, dar astia anunta la televizor ca-i prapad si ca-i -40 de grade C…
- Hmmm… Poate afara…







-"Va costa 10 lei" mi-a spus domnisoara de la caserie dupa ce a scanat samponul.
-"Ce?" Am strigat. "Atunci de ce scrie 5 lei pe ambalaj!?"
"Da, ştiu, este o greseala…scrie 5 lei, dar de fapt costa 10 lei" In fine, platesc si imi spune:
"Hmmmm… ma scuzati domnule, "mi-ati dat doar o bancnota de 5 lei…."
"Da, ştiu “ i-am spus, “scrie 5 lei pe ea, dar ea este de fapt de 10 lei ."







Am uitat sa-i pun centura de siguranţă baietelului meu in varsta de cinci ani azi dimineaţă.
Chiar cand am iesit din parcare, aud ca striga cineva:
-"Eşti un tată iresponsabil!!!" Atunci am izbucnit:
-"Ce-ai zis mah? Ia opreste fiule masina….."








‎- Iubitule, unde e cadoul meu?
- Iubito vezi Ferrari-ul ăla roşu de afară?
- Waw iubitule…
- Ţi-am luat un ruj de aceeaşi culoare…









-"Trebuie sa mergem in Italia", ii spune Gheorghe lui Ion
-"De ce ma Gheorghe?"
"Pai acolo servesti micul dejun dupa care faci sex toata dimineata. La prânz, o masa bogata, cateva sticle cu vin şi iar sex toată după-amiaza, apoi o cină uşoară, cu şampanie şi toate cele si iar sex toata noaptea.” Ion:
-“Ba esti nebun, e beton, de unde stii tu toate astea!?!”Gheorghe:
-“Mi-a spus sora-mea!!”





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu