Pagini

sâmbătă, 1 iunie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 131





Patru prietene joacă bridge şi discută:
- Al dracu' al meu, i-am umblat în buzunar după bani şi-am găsit nişte chiloţi de damă. Nu erau numărul meu, aşa că i-am pus la loc şi nu i-am zis nimic.
- Dă-i naibii, şi al meu avea un sutien şi tot aşa l-am lăsat acolo pe şest.
- Ba eu m-am răzbunat, că avea un prezervativ şi i l-am pus la loc după ce l- am găurit...
 A patra leşină.






Astazi in fata instantei l-am implorat pe judecator:
-Va rog sa aveti mila de mine, am o nevasta si sase copii…nu ma pot intoarce acolo!!
-Imi pare rau domnule, zice judecatorul, ,dar v-ati ispasit sentinta, acum sunteti un om liber.






Cand femeile vorbesc intre ele, diavolul sta într-un colţ, în linişte… asculta şi învaţă!!






La puscarie degeaba te bagi la somn cu fundul la perete daca dormi cu gura deschisa!






Sotia urca pe cantar.
Sotul ii spune:
- Nu esti grasa deloc ! Doar ca pastrand proportia ar trebui sa fii putin mai inalta !
- Da ?! Si cam ce inaltime ar corespunde cu greutatea mea ?!
- Cinci metri si jumatate!






90% din corpul unei femei in bikini este practic expus vederii.
Insa barbatii sunt atat de decenti...ei nu se uita de fapt decat la partea aia acoperita, de 10%...






Vine o tipa la doctor cu sotul:
-Ce s-a intamplat?
-D-le doctor, sotul meu a fost intepat in penis de albine...Dar am o rugaminte...Scoate-i numai durerea, inflamatia te rog s-o lasi!!!!






Barmanul catre client:
- Aveti paharul gol. Mai doriti unul?
- In puii mei, la ce-mi trebuie doua pahare goale?






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu