Pagini

luni, 18 martie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 56




Soţia către soţ:
– Vezi băieţelul ăsta din poză?
– Da, îl văd.
– La opt, deseară, îl iei de la grădiniţă!




-Auzi, noi ieri am facut sex inainte sau dupa ce ne-am certat?
 Ca nu-mi amintesc daca mai sunt sau nu suparata pe tine!




Sotia: Dragul meu, ma gandesc la ziua in care ne-am cunoscut... Parca a fost ieri. Tu la ce te gandesti?
Sotul: La alaltaieri.




Femeile care au alergie la oua devin lesbiene! 




- Dragul meu, astăzi, trei bărbați mi-au oferit locul lor pe scaun în RATB!
- Și? Ai încăput? 





- Hai, somnorosule, scoala-te!
- Oana, lasa-ma sa dorm...
- Nu sunt Oana. Sunt sotul ei...




- Fiule, mergi sa aranjeaza-ti patul !...
- Ahhh, nu-i corect - de ce sa il mai fac daca oricum o sa ma culc inapoi la un moment dat ?!?
- Bine, atunci data viitoare cand mergi sa te c*ci, pe acelasi principiu, nici sa nu te mai stergi la fund.




Astazi dimineata n-am avut internet. Am luat micul dejun la bucatarie.
 Am descoperit ca mancarea este gustoasa!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu