Pagini

sâmbătă, 16 martie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 54




Se intalnesc doi prieteni:
-Ioane, de ce esti trist?
-Imagineaza-ti, ieri seara ma plimbam cu prietena prin parc. Iar acolo un maniac...
-Sexual?
-Bisexual!




Menstruatia este ca Mos Craciun: daca faci prostii, nu mai vine! 




Maxima Zilei : Mai bine să fii destept si să faci pe prostul uneori, decât să fii prost si să faci pe desteptul! 




O domnisoara trebuie sa fie citita, inteligenta si sa aiba simtul umorului.
 Dar nimeni nu-i poate interzice sa combine toate astea cu alcool si sex murdar.





Trateaza fiecare zi ca si cum ar fii ultima... intr-o zi vei avea dreptate!




7 ani de zile n-am băut, n-am fumat, n-am alergat după femei, până în clipa în care m-am dus prima zi la şcoală!




- Mă, Ioane, mă ! Ai auzit ce-o pățât bietu' Gheorghe azi- noapte ?
- Nu, mă ! Tulai Doamne, da' ce-o pățât ?
- Ai de capu' şi de zâlile lui ! O fugit cu nevastă-mea, mă !




Am auzit tipand noaptea trecuta: "Ajutooor!!...ma violeaza!!!"
Plm..., asta e ultima data cand mai cumpar banda adeziva de 1 leu!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu