Pagini

vineri, 15 martie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 53



Avertisment:
Rochiile mulate încetinesc circulația sîngelui la femei.
Și o accelerează la bărbați.




Mor doi oameni si ajung la portile Raiului.Se deschid portile si ii intampina Sf. Petru:
-Bine ati venit in Rai! Aici nu exista serviciu, nu exista sistem educational, nu sunt spitale si nu sunt nici bani!
-La naiba, suntem in Romania!





- Astazi nu merg la scoala! imi zise fiul meu de 6 ani.
- Ba ai sa te duci imediat! ii spun, trantindu-i uniforma in mana. Voi merge sa joc table cu amicii mei la bar si nu te pot lasa singur acasa!
- Dar, tati...
- Nici un "dar", l-am intrerupt. Vei merge la scoala si cu asta basta! Ai inteles?
- E duminica, totusi...scanci el.






Se duce o piti la Politie si zice:
- Domnule ofiter, azi noapte am fost violata!
- Unde? o intreba acesta.
- In fund! raspunse ea.






Criza mondială a atins un așa nivel,încît fetele au început să se mărite din dragoste.







O femeie intra in camera fiicei sale,gaseste jurnalul acesteia si incepe sa-l citeasca.
Ajunge la o pagina care zicea:
..._"Draga jurnalule,azi am pierdut Birginitatea"!!!
Mama incepe sa planga si sa tipe!
-De ce??De ce??Daca i-am dat cea mai buna educatie atatia ani,bani ca sa mearga la cea mai buna scoala,si ea e inculta,scrie virginitate cu B mare






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu