Pagini

joi, 14 martie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 52



Lenea mea e ca cifra 8: cand sta pe canapea, e infinita.








Doua femei discuta:
-Fata mea este foarte desteapta,doar la 1 an si 4 luni isi pronunta numele de la prima litera pina la ultima si invers!
-Excelent!Dar ce nume are fetita?
-ANA.






Viata e plina de rahat....iar noi plini de viata!







M-a sunat soacra-mea aseara panicata:
-"Cristi nu stiu ce sa fac,  a cazut curentul si din bucatarie vine un miros puternic de gaz"
-"Calmeaza-te" i-am zis " aprinde o lumanare si intra in bucatarie, hai ca stau la telefon...."





Se pare ca Biserica Catolica a anuntat ca prezervativele vor putea fi folosite de acum in cazuri exceptionale.
De exemplu, cand un baiat din cor are diaree.






In biserica:
- Ai pacatuit, fiica mea?
- Da parinte!
- Te caiesti?
- Da parinte, ma caiesc!
- Bine, saruta crucea... Nu cu limba, proasto! 





Dupa ce vine Alinuta de la scoala, se duce la mama ei si ii spune:
-Mama, mama, pot sa fac roata?
-Nu ca ti se vad chiloteii!
A doua zi:
-Mama, mama, pot sa fac roata?
-Nu ca ti se vad chiloteii!!!
A treia zi:
-Mama, mama am facut roata!!!
-Pai si nu ti s-au vazut chiloteii ?
-Nu, ca i-am dat jos.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu