Pagini

marți, 12 martie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 50




Un tip foarte timid intra intr-un bar si vede o tanara frumoasa stand la bar.Dupa o ora, in care si-a adunat tot curajul necesar, se duce in cele din urma spre ea si ii spune:
- Te deranjez daca stam putin de vorba?
 La aceasta, tanara raspune strigand in gura mare:
- Nu, nu ma culc cu tine diseara!
Toata lumea din bar isi intoarce acum privirile catre cei doi. In mod firesc, tipul este acum coplesit de rusine se intoarce timid la masa sa. Dupa cateva minute, tanara se apropie de el si isi cere scuze.Zambeste catre el si spune:
- Imi cer scuze daca te-am facut sa te simti prost. Stii, eu sunt studenta la psihologie si studiez cum reactioneaza oamenii in situatii jenante.
La care tipul raspunde in gura mare:
- Cat? 200 de dolari??!






- Domnişoară, de ce eşti îngîndurată ?
- Nu sînt îngîndurată. Aşa e felul meu !
- Suntem împreună de un sfert de oră şi n-ai spus un cuvînt.
- Dacă n-am nimic de zis !
- Cum ? Dumneata cînd n-ai nimic de spus, nu vorbeşti ?
- Niciodată !
- Domnişoară, vrei să fii soţia mea ?






- Măi Bulă, tu ai poze cu nevastă-ta în pielea goală ?
- N-am…
- Vrei ?






 Gheo, cine ţi-a învineţit ochiul ?
- O ştii pe femeia aia drăguţă care a zis că e văduvă ?
- Da.
- Ei bine, nu e.





Când eram mic mi-aduc aminte că mama mă trimitea la alimentară cu 10 lei şi venem acasă cu: trei kile de cartofi, un carton de ouă, un borcan de gem, o sticlă de ţuică, două prune, două ciocolate cu rom, un cartuş de Carpaţi şi un pachet de gumă de mestecat Turbo. În ziua de azi nu mai este posibil aşa ceva. Nenorocitul de patron a umplut magazinul de camere video!





La fotbal cand castigi, arunci mingea in tribune, la tenis cand castigi arunci doua trei mingi in tribune, la box, arunci manusile in tribune....mai pe scurt am fost dat afara din echipa de darts.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu