Pagini

luni, 11 martie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 49




Care sînt cuvintele pe care un bărbat le detestă cel mai mult să le audă în timp ce face dragoste?
- Iubituleee!... Am sosit.... M-am întors acasă!…







 Vrei un corp de invidiat?
Cumpara noul Adobe Photoshop CS6.....








Ma Gheo, zice Ion, scoate potcoavele de la vitele astea, ca le ducem la abator!








Iti dai seama ca imbatranesti cand singurele fiinte care mai vor ceva de la tine in pat sunt ţânţarii!








Era atat de frig… incat am vazut un politician cu mainile in buzunarele lui!








- De ce femeile cumsecade nu se căsătoresc cu bărbaţi cumsecade?
- Pentru că femeile cumsecade nu acceptă din prima, iar bărbaţii cumsecade nu cer de două ori!








Un tip se intalneste cu prietenul sau care era tot infasurat in pansamente.
- Ce ai patit?
- Eram in avion si m-am aplecat prea tare peste margine si am cazut! Am vrut sa ma ridic dar n-am vazut calul care venea si m-a trantit cu picioarele in sus. M-a lovit apoi o masina, dar cel mai dureros a fost cand m-a lovit in cap o farfurie zburatoare!
Primul se enerveaza:
-Iti bati joc de mine, vrei sa cred toate astea??
-Dar este perfect adevarat, daca nu ma crezi intreaba-l pe proprietarul caruselului!












- Spune-mi sincer, cu cate femei te-ai culcat pana acum? ma intreaba noua mea prietena.
- Doar patru, ii raspund.
- Patru femei, in toata viata ta?!...Asta e destul de bine.
- Oh, scuze, ii zic. Am crezut ca te-ai referit doar de cand suntem impreuna...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu