Pagini

duminică, 10 martie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 48




Am intrat pentru prima oara in Palatul Parlamentului si am exclamat:
- Vai, dar ce frumos miroase aici!...la care un deputat, auzindu-ma, imi spune:
- Normal, tu nu vezi cati sunt care freaca menta?




- De ce ma urmaresti ceasuri la rand cum pescuiesc si nu pescuiesti si tu?
- N-as avea rabdare...





La ora de engleza, copiii au de scris o compunere despre petrecerea timpului lor liber. Alunita isi intreba colega de banca:
- Oare cum se spune in engleza la "shopping"?






Ora de matematica. Profesorul:
- Maine dam extemporal! Nu admit nici un absent, pentru nici un motiv! Un elev intreaba:
- Totusi, daca suntem extenuati de sex, putem lipsi?
- Nu, ca poti scrie cu mana cealalta!





Doi ardeleni:
- Tu ştii că ieri aproape că l-am văzut pă tată-tu?
- Noa, da' ce vorbă-i asta? Ori l-ai văzut, ori nu l-ai văzut? Cum adică aproape?...
- Apăi tată-tu nu lucră la gară?
- Ba da.
- Şi nu are o salopetă cu număru' 44?
- Ba da.
- Noa... Eu l-am văzut pă 43.





Dilema: să iau un credit de 100 000€ pentru o casă şi să îl plătesc 30 de ani sau să fur 100 000€ şi să stau 5 ani în închisoare...?!??




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu