Pagini

sâmbătă, 9 martie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 47




Intr-o zi, mi-am sunat sotia si i-am declarat:
- Draga mea, ma gindeam la tine si m-a lovit brusc o pofta nebuna de amor. La care ea a intrebat:
- Dar cine-i la telefon?






La Venetia intr-un hotel foarte stilat,"valetul de etaj" bate la usa unui cuplu...Domnul vine si deschide.
-Domnule doriti sa va aduc ceva?
-Nu multumesc!..
-Poate ceva pentru sotie?
-Da!...Buna idee!Adu-mi,te rog,o ilustrata pe care sa i-o scriu!







Azi dimineata m-a trezit nevasta-mea:
- Te-ai cam imbatat aseara.
- Termina cu prostiile ca nu eram beat, abia daca am baut 3 beri, i-am zis
- Bine, zice, daca spui tu. Acum rostogoleste-te din fata garajului ca trebuie sa ajung la serviciu...






Astazi am sunat la Radio Zu imediat ce s-a anuntat un concurs cu premiu surpriza.
"Buna dimineata, sunteti in direct" imi zice Morar ala"cum va numiti, de unde sunteti si cu ce va ocupati?"
-"Buna dimineata" i-am raspuns "ma numesc Cristi, locuiesc Brasov si sunt profesor de matematica."
"Aveti noroc" intervine Buzdugan "intrebarea concursului este chiar din matematica!"
-"Pffff, perfect" i-am raspuns " la fix m-ati nimerit!!"
"Ok" zice "ca sa castigati doua bilete la concertul Fuego in randul din fata va rog sa-mi raspundeti: Cat fac 2+2?"
-"Hmmmm, 2 bilete la concertul lui Fuego ati spus?! am auzit bine!?" am intrebat
-"Exact!"mi-a raspuns"dar grabiti-va ca trece timpul, deci cat fac 2+2?"
-"aaaaa...7" i-am raspuns





Sir: - John, maine va veni in vizita soacra mea. Uite, aici este lista completa cu mancarurile ei preferate.
John: - Am inteles.
Sir: - John, daca un singur fel de mancare din lista aia apare pe masa, vei deveni somer!








Intr-un orasel de provincie, cineva o intreaba mereu pe centralista de la centrala telefonica cat e ceasul.
Intr-o buna zi, aceasta nu mai rezista si-l intreaba:
- De ce ma tot ìntrebi cat e ora ?
- Pai, eu sunt acela care in fiecare zi sun sirena fabricii, cand programul de lucru s-a terminat.
- Asta-i buna, striga centralista. Si noi care in fiecare zi ne potriveam ceasurile dupa sirena de la fabrica...








In fata portii Raiului, statea un popa si un sofer de autobuz.
Vine Sfantu' Petru si zice:
- Tu, soferule, poti sa treci, iar tu, parinte, mai asteapta.
Popa, indigat:
- Cum asa? Sfinte Petre eu care mi-am inchinat toata viata bisericii
- Ei, si?...La tine in biserica, toata lumea dormea, iar la el in autobuz, toata lumea se ruga!







Se intalnesc doi ardeleni:
-Ma, tu stii ce numar are Gheo?
-No, nu stiu sigur!
-No, macar zi-l cu aproximatie!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu