Pagini

miercuri, 6 martie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 44



Logica feminină.
Medicul vine în vizită la un copil bolnav. Intrând vede cum sora mai mică a acestuia alerga desculț prin casă:
- Frumușico, încalță papucii că de altfel ai să răcești.
După plecarea medicului, mama observă că fetița continuă să alerge desculț:
- Tu ai auzit ce a spus doctorul?
- Da, el a zis că sunt frumușică.




-Stii cum ai putea salva de la moarte 100 de unguri?
-Nu!
-Perfect!




- Vă rog, nu mă împușcați!! Am șapte copii, soție, trăiesc cu soacra, ipoteca încă nu am achitat-o… Dar de fapt….împușcați-mă.




Întro zi, la academia de poliţie, un ofițer, John, era dat afară și pe carnetul de muncă scria: John era atât de prost încât și ceilalți polițai și-au dat seama.





 De cînd ţi-ai cumpărat videorecorder?
- Nu l-am cumpărat. Îl am de la o, să mă exprim aşa, cunoştinţă. Ne-am întîlnit la un cocteil. M-a invitat la ea, are un apartament superb. M-a servit cu un whisky grozav, am cinat la lumina lumînărilor. Am dansat, ne-am sărutat. Apoi ea a dispărut cîteva momente şi a revenit într-o ţinută mai mult decît foarte sumară. Mi-a spus că-mi oferă tot ce are ea mai scump. Aşa că am ales aparatul ăsta şi m-am cărat.






Sfarsitul Lumii a ajuns si in Romania. A privit in stanga, a privit in dreapta...
-Mi se pare ca am fost deja pe aici! - a spus el si a plecat mai departe.






-Tata,ce e ecoul?
-E unicul ce are curaj sa-i raspunda mamei tale!




 Grecii au intrat in Troia cu calul Troian...
Romanii au intrat in Londra cu calul dobrogean.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu