Pagini

marți, 5 martie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 43



Am citit o carte despre sistemul digestiv.
Finalul a fost de rahat.




Un baietel pastea un magar pe campul de langa o unitate militara si avea grija sa-l tina mereu de sfoara. Voind sa faca misto de el, un militar zice:
-De ce iti tii fratiorul legat de sfoara?
-Vrea sa fuga si sa se inroleze in armata!




Cand vorbesc cu barbati casatoriti, am impresia ca toti traim cu aceeasi femeie!




Bula bate la usa lui Itic. Raspunde mama lui Itic.
-Saru'mana! Poate Itic sa vina la un fotbal?
-Nu, e vreme prea urata.
-Dar mingea lui poate?




Nu zic ca-s urat, dar in inchisoare cand faceam baie alaturi de ceilalti detinuti si se intampla sa scap sapunul pe jos, ramaneam singur la dusuri.




Până la urmă, s-a dovedit că bebeluşul pe care îl creşteam de două săptămâni nu era al meu. Cică a fost nu ştiu ce încurcătură la spital. Sincer să fiu m-am gândit şi eu la treaba asta... Mai ales că eu mă dusesem acolo ca să-mi scoată gipsul.




Aseară i-am tras nevesti-mii două palme din cauză că supa era rece.
Acum, dacă stau bine să mă gândesc, cred că am exagerat puțin...
Deoarece eram la resturant.




Cei trei eroi ai SUA :
Superman - Cel care zboara peste cladiri
Spiderman - Cel care merge pe cladiri
Musulman - Cel care merge prin cladiri...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu