Pagini

luni, 4 martie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 42



Astăzi am găsit o valiză, în parc. Când am deschis-o, am văzut că are un fund fals şi acolo erau 100 000$.
Nu-mi venea să cred ce noroc a dat peste mine.
Toată viaţa mi-am dorit o valiză cu fund fals.




Azi dimineață când m-am dus la sală am observat că au adus un aparat nou. L-am folosit vreo o oră, după care mi s-a făcut rău.
E tare oricum. Are chips-uri, sucuri, batoane de ciocolată, tot ce vrei...




Astăzi am văzut pe o pancartă scris:
"Oboseala poate ucide, ia o pauză."
Aşa că am tras pe dreapta şi m-am culcat.
Când m-am trezit, eram plin de energie si pregătit să conduc din nou.
Totuşi, am întârziat 5 ore la muncă...




La un service auto:
-Uleiul este inca bun dar masina trebuie schimbata urgent





Prostul și când e în groapă, tot de sus te privește.




Nu ar mai fi nevoie ca eu sa-mi controlez furia daca unii si-ar putea controla prostia!




Anunţ al Ministerului Educaţiei: Elevii cu rezultate proaste îşi pot face abonament la Bac pe 5, 10 sau 25 de ani




- Ce faci aici? il intreb pe un tip aseara la bar.
- Dansez "Harlem Shake".
- Aha!...i-am zis. Credeam ca ai Parkinson.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu