Pagini

vineri, 1 martie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 39



Din dragoste pentru Voiculescu, Mircea Badea şi-a făcut operaţie de mărire de limbă







I se spune unui cioban ca acum folosind tehnologie moderna s-a introdus ADN uman intr-o oaie.
Acesta raspunde neimpresionat:
- Eu fac asta de 20 de ani!







- Unde lucreaza sotul tau?
- La serviciul de paza si protectie.
- Aha...e gardian.
- Nu, e muncitor la fabrica de prezervative.






In instanta,la un proces de viol...
-Acuzat,iti recunosti fapta?
-Da domnule judecator si sunt gata sa-mi ispasesc pedeapsa,dar am pretentia ca partea vatamata sa-mi plateasca pentru ca i-am dat jos chilotii!
-Acuzata sare: nu se poate ,singura i-am dat jos!






- doctore, am diaree mentala!
- cum adica?
- de fiecare data cand am cate o idee, e de rahat!





- Te superi daca mama va veni la noi si va sta cateva zile? imi zise nevasta-mea.
- Bineinteles ca nu draga, ii raspund, dar ma gandesc ce-o sa facem cu cainele...Unde dracu' o sa-l culcam?





Un copil este in inger ale carui aripi se micsoreaza pe masura ce ii cresc picioarele





Femeile sunt pasionate de matematică. Îşi împart vârsta la 2, dublează preţul hainelor şi adaugă întotdeauna 5 ani la vârsta prietenei cele mai bune.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu