Pagini

duminică, 3 martie 2013

bancuri ilustrate ...anapoda / 41



Cand mireasa arunca buchetul iar fetele sar sa-l prinda, baietii stand deoparte se roaga:
- Doamne,te rog... nu a mea!





Dupa o luga si fierbinte noapte de sex, el observa pe noptiera ei o poza a unui alt barbat.
Incepe sa isi faca griji.
-Este sotul tau?
-Nu  blegutule 
-Atunci e iubitul tau?continua el putin mai relaxat.
-Da de unde,tu esti iubitul meu,ii sopteste ea la ureche.
-Este fratele sau tatal tau?insista el,
 -Nu,nu raspunde ea razand.
-Pai,nu inteleg,cine naiba e?
-Sunt eu draga inainte de operatie....




Femeia se pregătește să-i spună soțului că vrea să se despartă:
-Vasile,am o veste proastă pentru tine...
-Ce-i,Leano ??Eu am una bună...
-Păi,începe cu a ta.
-Am câștigat la loto 1 milion de euro...Spune-o pe-a ta acum.
-Am ars cozonacii.






-Ce fac iPhone-iștii când vor să sune pe cineva?
 -Își lasă iPhone-ul din mână și se împrumută de un Nokia ca să vorbească.







Un barbat adevarat e ca un lup:
Ori e singur, ori e cu lupoaica lui pentru totodeauna.
Alergatul dupa oi e o treaba de berbeci!




Un tip sta la coada la supermarket cind deodata observa ca o blondina super sexy, si ea la coada, ceva mai in spate, il saluta cu un fluturat de mina si-i zimbeste prietenos...
Tipului nu-i vine sa creada ca o tipa atit de bine il cunoaste , asa ca o intreaba:
- Scuzati, ne cunoastem cumva?
- Nu sint chiar sigura, dar cred ca sinteti tatal unuia din copiii mei, raspunde frumusetea.
Tipul isi aduce aminte de singura data cind si-a inselat sotia.
- Dumnezeule, deci esti dansatoarea de striptease cu care mi-am facut de cap in seara dinaintea nuntii pe masa de biliard, de fata cu toti baietii ...in timp ce colega ta ma biciuia cu telina uda pe fund?
- Nu, raspunde tipa rece, sunt profesoara de romana a fiului dumneavoastra.







Două blonde la facultate:
- În ce an eşti tu?
- În două mii treisprezece, tu?







Este multa tristete in lume ...
De exemplu ... In momentul in care tu citesti acest text, statistic aproximativ 7 milioane de persoane fac sex ...
Si tu stai la calculator...
Atat de trist ...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu