Pagini

joi, 28 februarie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 38





- De ce unele femei nu poarta inele, cercei, pandantive si coliere?
- Pentru ca s-au casatorit din dragoste.






Pe şosea rulează un automobil, când după o curbă apare un semn de circulaţie : viteza maximă – 40 km/ora. Şoferul încetineşte până la 20 km/ora.
 Este oprit totuşi de către un poliţist, care-l întreabă:
- Şi de ce te furişezi aşa?





Cel mai iubit animal de companie din familia mea este puiul rotisat!





M-am întâlnit pe stradă cu un vechi prieten și am început să povestim vrute și nevrute, iar la un moment dat el mă întrerupe brusc:
- Bă, fii sincer, ai intrat în politică?
Mirat și puțin ofensat, m-am dat doi pași înapoi, m-am uitat pe tălpile pantofilor și i-am răspuns:
- Nu... am simțit și eu miros de rahat, dar am crezut ca doar mi se pare!








-Dragule, sa stii ca eu am facut sex si cu alti barbati!
-Si eu!







Un apel telefonic la o agentie de turism:
- Faceti excursii in Egipt?
- Da, desigur...
- Spuneti-mi, va rog, ce statiuni balneare sunt acolo?
- Sharm-el-Sheick, Hurgada, Taba, Nuveiba...
- Stop...Nuveiba. Nuveiba e bine!
- Cand doriti sa plecati, cate persoane?
- A, nu, nu plecam. Noi doar rezolvam integrame...




Doi ardeleni, pe drum. Unul calca si striveste un melc.
- De ce-ai strivit biata faptura?
- N-ai vazut ca ne urmarea de 3 ceasuri?!





Ce sa fie?
Inainte de a o folosi, sta atarnata, cand o folosesti, e mare si tare, cand ai terminat sa o folosesti, picura.

Sa-ti fie rusine la ce te-ai gandit! E umbrela.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu