Pagini

miercuri, 27 februarie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 37



Tin o dieta cu whisky. Saptamana trecuta am reusit sa pierd 3 zile!





Cand 8 fete te invita sa iesi, nu te panica, ......ai gresit baia




Părinţii îl trimit pe Bulă la măcelărie să cumpere carne. Bulă se întoarce cu mâna goală.
- N-am cumpărat, zice el, fiindcă nu vând ăia decât carne de cal.
- Cum aşa? întreabă părinţii miraţi.
- Păi am văzut, zice Bulă, că deasupra cârligelor de pe perete scrie: Cal. I, CAL. II, CAL. III...
- Aha, trage concluzia Bulă cel bătrân, au început, în sfârşit, s-o eticheteze, hoţii dracului!...




Am cumparat azi niste aripioare. Vanzatoarea mi-a spus ca ar fi de gaina...insa am mari dubii....Daca sunt de cal?




Oamenii de stiinta au descoperit in sfarsit de ce lumea nu s-a sfarsit in decembrie anul trecut.
Datorita industriei carnii de vita din Marea Britanie, Cei Patru Calareti ai Apocalipsei nu au mai putut pleca la plimbare, nemaiavand mijloc de transport.




Fenomenal! Într-un supermarket din Caracal s-a găsit carne de cal etichetată şi vândută drept ouă!




Rusia - o țară în care mai ușor pică un meteorit decât Putin de la putere.




"Ești paranoic!" mi-a zis doctorul.
"Ești al zecelea doctor care-mi spune treaba asta" i-am spus " voi sunteți mână-n mână, așa-i?"



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu