Pagini

marți, 26 februarie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 36



Şeful intră într-un birou, îl vede pe Bulă la masă şi, surprins, îi spune:
– Măi Bulă ar trebui să-ţi verifici emailul mai des. Te-am concediat acum trei săptămâni...






Care specie de elefanţi sare cît Turnul Eiffel?
- Oricare, cît sare Turnul Eiffel sare orice elefant.





Am fost la psihiatru din cauza obsesiei mele pentru sex. Mi-a spus:
- Costele, am sa-ti arat un desen. Sa-mi spui care sunt primele cuvinte care iti vin in minte.
- Țâte si cur! i-am raspuns.
- Te rog, asteapta mai intai sa-ti arat desenul...







Cine esti tu?
- Eu sunt Bush, presedintele SUA!
- Bush, te mancam! Zi ultima dorinta!
- Mai baieti, sarutati-mi aripa avionului!
Pana  saruta ei aripa, pilotul repara avionul si zboara, ramanind in jungla Ceausescu.
Canibalii il intreaba:
- Cine esti tu?
- Nicolae Ceausescu, presedintele Romaniei, comandantul armatei etc.
- Nicolae, te mancam! Zi ultima dorinta!
- As vrea sa stau de vorba cu secretarul de partid!
- N-avem!
- Cu presedintele COM.
- N-avem!
- Cu liderul de sindicat!
- N-avem!
- Atunci cine va invata sa va mancati intre voi??






Un nou doctor abia venit in oras isi deschide un cabinet.
Si cat era inca in pregatire bate cineva la usa cabinetului.
Doctorul ridica repede receptorul telefonului fix (ca sa se laude si el ca are pacienti),
si prefacandu-se ca vorbeste la telefon stiga "INTRAAA!".
El intre timp vorbea de unul singur la telefon:
-Sigur ca se rezolva , va fac programare pentru maine , astazi am programul incarcat... Ok, o zi buna.
Omul care batuse la usa era deja inauntru asteptand sa se termine "discutia" doctorului la telefon...
-Cu ce va pot ajuta ? Intreaba doctorul.
-Pai am venit sa montez postul telefonic...... 






Un baiat şi o fată si-au facut planuri sa iasa in oras.
Fata s-a pregatit si il astepta pe tip sa vina sa o ia de acasa.
Dupa ce a aşteptat aproape o oră s-a gandit ca nu mai vine.
S-a dezbracat, s-a demachiat, s-a imbracat in pijamale, si-a facut niste floricele şi s-a bagat in pat la televizor.
Deodata se aude soneria, era tipul, venise sa o ia.
El o priveste din cap pana in picioare si zice:
- Serios? Am întârziat o oră şi tot nu esti gata??!?





Intr-un local, doi prieteni isi beau linistiti cafeaua cand sirena masinii pompierilor a inceput sa sune strident. Brusc, unul dintre cei doi se ridica si zice:
-Scuza-ma, dar datoria ma cheama…
-Bine, dar tu nu esti pompier voluntar!
-Eu nu, dar sotul Silviei, da!





Un cuplu la mare.Ea o tipa cu un bust imens....
-Iubito, de cate ori te strang in brate...intr-adevar simt ca intre noi exista ceva, spune el razand,referindu-se la sanii imensi desigur...
-Iubitule,din pacate nu pot spune acelasi lucru..




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu