Pagini

vineri, 22 februarie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 32



Daca toti copiii ar ajunge ce doresc parintii lor, lumea ar fi plina de genii care nu muncesc.





O blonda supravietuieste unui accident cumplit, petrecut pe Autostrada Soarelui. Iese cu chiu cu vai (din fericire nevatamata) din gramada de fiare contorsionate si declara politistului:
- Mergeam linistita cand, deodata, in fata mea apare un brad. Cotesc stanga, acolo un alt brad, cotesc dreapta, ce credeti ? Inca un brad! Din cauza manevrelor bruste, m-am dat peste cap de vreo 15 ori.
- Stimata doamna, suntem pe autostrada si nu este niciun copac pe o distanta de citeva zeci de km. Ceea ce ati vazut dumneavoastra e odorizantul agatat de oglinda…




"Încetează să mai vorbești despre sex! " mi-a zis prietena mea "Nu găsești și tu alt subiect?"
"Ok" i-am spus "hai să vorbim despre mașini"
"Fie" zice "dacă insiști..."
"Super!" i-am răspuns "Ai făcut vreodată sex într-un Ford Mondeo?"





Prietenii mei spun că sunt gay deoarece nu pot să stau nici măcar un minut pe skateboard.
Tâmpiţii dracului! Tare aş vrea să-i văd pe ei făcând asta în cizme cu toc.





Mi-a cerut şefu' să lucrez şi-n pauza de masă...
"Ce?!", am început să ţip, "Puturosul dracului! Vin la muncă la ora 7 dimineaţa şi plec la ora 19, în timp ce tu pleci la 14:30 ca să te duci la fotbal cu băieţii, şi nu primesc nici măcar o mulţumire."
Apoi i-am dat email şi i-am zis "Sigur, şefu', nicio problemă!"





Sunt un tip foarte constiincios. In fiecare zi ma duc si vin regulat de la munca.
Ma duc regulat de nevasta-mea si vin regulat de sef...





Pentru că vreau să luăm micul dejun împreună, te invit la cină...





Bula o viziteaza pe soacra-sa la spital.
-Cum iti merge ,mama soacra?
-Tot astept ca bunul Dumnezeu sa ma cheme la el...dar pesemne ca m-a uitat...
-Fii fara grija,cum plec de aici, ma voi duce la biserica si o sa-i aduc aminte...




Bula merge la bordel si de acolo telefoneaza acasa:
- Draga mea, stiu ca ti-am zis ca ajung acasa dupa patru, dar n-am terminat nici doua....




Dentistul se apleaca asupra pacientei sa o trateze, cand deodata tresare:
- Doamna, aveti in mana testicolele mele!
- Stiu domnule doctor, o sa fim foarte atenti sa nu ne facem rau unul celuilalt!




Ma cheama sefu' azi dimineata la birou si-mi spune, tinand in mana condica de prezenta:
- Luni ai venit la serviciu la 9:13, marti la 9:09, iar miercuri la 9.20...Asta e inacceptabil!
- Imi pare rau, sefu', ii raspund. Dar macar ati observat ca astazi am fost aici la 08.57!...
- Ioane, programul incepe la 6.30 !!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu