Pagini

joi, 21 februarie 2013

bancuri ilustrate...anapoda / 31




O pacientă îi spune dentistului său:
- Doctore, n-o să mă doară? Mor de frică! Cred că decât să-mi scot o măsea mai bine fac un copil.
- N-am nimic împotrivă. Dar hotărâţi-vă, ca să ştiu cum să pun scaunul.



Tare imi place sa arunc cu pietre in apa!
Pacat ca oamenii din piscina nu sunt la fel de entuziasti ca mine!





Iese un betiv dintr-un bar, face cativa pasi ,cade intr-un sant si adoarme. Vine un poponar, i-o trage in cur, ii lasa 10$ in buzunar si pleaca. Se scoala betivu, gaseste banii, se intoarce in bar si comanda:
-Vodca!
Bea de toti banii, iese afara, cade in sant, se repeta treaba... Se scoala omu, intra in bar se aseaza pe scaun. Vine barmanul si-l intreaba:
-Tot vodca?
-Auzi baiete, mai bine da-mi un coniac ca de la vodca ma ustura-n cur !




Umblând prin telefonul soţiei am aflat ca-mi pregăteşte o mare surpriză , dar oricât de entuziasmat aş fi o să încerc să par şocat când o să se întâmple....
Mă parăseşte pentru un tip de la birou...





Un angajat catre sef:
- Sunt angajat la dumneavoastra pe jumatate de salariu, de aia va rog sa urlati la mine cu juma’ de voce!






Un musulman devotat urca intr-un taxi. Foarte politicos ii spune soferului sa inchida radioul pentru ca este importiva religiei lui sa asculte muzica.
- Cum asa, zice soferul, dar voi aveti muzica!
- Da, zice musulmanul, dar pe vremea Profetului nu era muzica pop. Asta este muzica necredinciosilor...
Soferul, politicos, asculta si inchide radioul, dupa care trage masina pe stanga (pentru ca era in Londra...), coboara, deschide usa pasagerului si il invita:
- Te rog sa cobori si sa astepti o camila. Pe vremea Profetului tau nu erau nici taxiuri.





- Iubitule, imi zice nevasta-mea, iti inchipui?...Astazi am vazut-o pe cea mai grasa femeie posibila din lume!
- Normal, toata ziua stai si te uiti in oglinda!




Ieri seara un amic mi-a dat niste pastile care cica o sa ma ajute s-o fac de 5 ori pe noapte!
Ticalosul , mi-a dat laxative!




Eram afara cand seful si-a parcat BMW-ul nou nout si i-am spus:
"E tare rau masina asta sefu'!"
"Ei bine" mi-a spus in timp ce o admiram " daca o sa faci eforturi, o sa muncesti din greu si o sa stai peste program...la anu' o sa am una si mai tare." 





Draga mea, ai tot ce si-ar dori un barbat sa aiba: muschi si mustata!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu