Pagini

luni, 25 februarie 2013

bancuri ilustrate ...anapoda / 35




 Nevasta-mea si cu sora ei mai mica seamana din toate punctele de vedere...
Cu exceptia faptului ca nevasta-mea se culca cu mine foarte rar.






Conform condițiilor relity-show-ului fiecare concurent putea să-și ia pe insula nelocuită doar câte un singur obiect.
 Ion și-a luat o carte, Vasile un casetofon, Costel calculatorul iar Bulă o femeie gonflabilă.
 Peste o lună Bulă avea și carte și casetofon și calculator.






- Va las sa va cunosteti mai bine, spuse fiica-mea si pleca sa se schimbe.
Atunci m-am intors catre noul ei prieten, care a ramas oarecum socat cand m-a vazut ca am bagat mana in buzunar si i-am intins un pachet de prezervative.
- Ia-le, ii zic. Daca as fi in locul tau sa stii ca le-as folosi!...Nesatula asta mica e tot timpul prezenta pe la cabinetul de Dermato-venerice.
Cred ca asta il va face pe nenorocitul asta sa gandeasca de doua ori inainte de a se atinge de ea...








Un politist opreste un sofer beat.
Incheie procesul verbal, ii da o amenda si niste puncte de penalizare, la care soferul intreaba:
- Si cu astea ce fac?
- Pai...Mai strangi cateva din astea si iti iei o bicicleta...







Ion s-a intors din deplasare. A deschis usa, a intrat in apartament iar din dormitor a auzit gemete si scartait de pat.
-Curva!- a soptit el.
Apoi a iesit din apartament, a inchis usa si a plecat acasa la sotie.






Femeile sunt de trei feluri:
-frumoase
-fidele
-si frumoase si fidele, dar gonflabile






Proaspăt căsătorită, tânâra soţie se plânge soţului:
- M-am săturat! Eu fac mâncare, eu spăl, eu calc, eu fac curat în casă! De parcă aş fi o Cenuşăreasă!
Soţul:
- Ei, vezi draga mea! Nu ţi-am zis eu că o să îţi ofer o viaţă ca în poveşti?!





Un medic cade in clasicul pacat: face sex cu o pacienta. Dupa aceea il cuprind remuscarile. Avea in cap doua voci. Una il imbarbata:
-Lasa, nu te mai framanta, nu esti nici primul nici ultimul care o patesti, nu e prima pacienta cu care te-ai culcat, nu o sa fie nici ultima...
Cealalta voce ii spunea:
-Dar totusi, tine cont ca esti medic veterinar...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu