Pagini

duminică, 24 februarie 2013

bancuri ilustrate... anapoda / 34




Si cand v-ati dat seama ca e beata ?
Cand am primit sms de pe telefonul ei :
- Suna-ma ca nu-mi gasesc telefonul !







Marketing neaoș, de la un comerciat de vin citire:
''Două lucruri mă alină și mă vindecă de boală,
Damingeana când e plină și mândruța când e goală...''






Un tip intra intr-un wc public…in cabina alturata un alt tip constipat, se forteaza destul de zgomotos. Primul tip, terminand ce avea de facut, la iesirea din WC, din reflex, stinge lumina, moment in care se aude un urlet infiorator. Curios, se intoarce, aprinde lumina si intreaba pe cel din WC ce s-a intamplat. Acesta, speriat ca naiba, raspunde:
- 'tu-i mama ma-sii, am crezut ca mi-au sarit ochii!







Dintr-un interviu cu proprietarul unui bordel:
- .... dar am început destul de simplu: eu, soția și soacră-mea...





Anul trecut de Halloween am strigat la nevastă-mea:
„Iubito, e o vrăjitoare la uşă, deschid??”
„Da” zice „dă-i nişte dulciuri şi dă-o-n morţii mă-sii”
De atunci, soacră-mea n-a mai vorbit cu mine.





- Fiule, am găsit la tine în cameră un prezervativ.
- Bine bunicule.
- De ce bunic????
- Pentru că eu ieri nu l-am găsit.




Daca aveti de gand sa mergeti in cazinou, imbracati cei mai frumosi chiloti.
S-ar putea sa va intoarceti acasa numai in ei!





-Ai fost vreodata prins masturbandu-te in baie?
-Nu!
-Vezi ce loc bun!




In paradis, Sf. Petru intimpina 10 femei moarte in aceeasi zi:
- Toate femeile care si-au inselat sotii, un pas inainte.
9 dintre cele 10 femei inainteaza cu un pas.
In acel moment, Sf. Petru se intoarce catre Dumnezeu si Il intreaba:
- Si cu surda ce facem?




La zoo sotul cu sotia ...
Sotul zice:
- Vezi acolo, dupa gratii, hipopotanul acela? si uite-te ce GURA MAARE are......
- Daaa, da, vad - zice sotia.
- si vezi ca TACE ...




O cioara sta pe o craca cu o bucatica de cascaval in gura. Vine vulpea.
- Cioara, cioruta, esti tu, draga mea, destul de sofisticata in gindirea ta politica?
Cioara tace.
- Cioara, cioruta, ai votat tu, fato, pe 29 iulie?
Cioara tace.
- Cioara, ciorisoara, ai votat DA sau NU?
Cioara ispitita si calcata pe nervi, nu se poate abtine!
- DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Cade cascavalul, vulpea fuge cu tot cu auriul trofeu.
Cioara inteleptita si trista cugeta:
- Si daca as fi spus NU... s-ar fi schimbat oare ceva? 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu