Pagini

sâmbătă, 23 februarie 2013

bancuri ilustrate ...anapoda / 33



Sotia isi suna sotul:
-Dragul meu, ai o problema...
-Ce s-a intamplat?
-Am intrat cu masina intr-un Maybach, i-am propus proprietarului sa-i achit "in natura" si el a fost de acord.
-Si care e problema mea?
-Proprietarul este gay!





Daca gasesti un prieten nou, gasesti o comoara.
Daca gasesti o comoara, gasesti zeci de prieteni noi.






Un moldovean se casatoreste cu o rusoaica. Inainte de noaptea nuntii taica-sau ii da instructiuni:
-Mai intaii iti arunci sotia cu putere pe pat...Sa stie ca Moldova este putere. Apoi rupe-ti brusc hainele de pe tine...Sa stie ca Moldova este frumusete.
Dintr-un colt al odaii bunelul, ascultand discutia, spune:
-Apoi masturbeaza-te ca sa stie: Moldova este independenta!





Doi copii discuta:
-Ce vrei sa te faci cand o sa cresti mare?
-Ma fac idiot
-De ce?
-Pai tatal meu tot mereu zice: uite la idiotul ala ce masina are,ce femeie buna are idiotul celalalt,idiotii astia sunt plini de bani...






"Draga Mos Craciun,
Pentru anul acesta, as dori sa il aduci inapoi pe tata, sa fie iar cu mama!
Cu drag, Ionut"
"Draga Ionut, Esti tampit sau ce? Pai cum sa-l fac eu pe tac-tu sa renunte la bunaciunea aia de 20 de ani cu care e acum pentru una de 38 cu riduri si celulita. Ia un Lego si lasa-l pe taica-tu in pace, idiotule!
Cu drag, Mosul"






Mama si fiica la gradina zoologica. Fata isi intraba mama:
- Mami ce este chestia aia groasa si lunga si urata ce atarna acolo la elefant?
- Nimic ii raspunde mama.
Peste doua zile tatal isi duce fiica in aceeasi gradina zoologica. Ajung la elefant, fata intraba:
- Tati ce este chestia aia lunga si groasa si care atarna acolo?
- Este un penis!
- Cum?! Mama mi-a zis ca nu este nimic!
- Pentru maica-ta si asta e tot nimic.




Fetele care spun "multi baieti umbla dupa mine" ar trebui sa stie ca lucrurile ieftine atrag multi clienti.






Fata mea,e adevarat ca te-a parasit sotul?
-Da,mama!
-Din cauza vreunei femei?
-Da ,mama...
-Cine-i femeia?!
-Tu, mama....





La Congresul al-XII -lea al P.C.R. Ceausescu spune:
-...Detin informatii ca sunt facut prost,tiran,paranoic.
(Chicoteli,rasete infundate)
Dar Ceausescu, nervos, continua:
- Nu radeti, tovarasi,asa este!







Alinuta vine de la scoala topaind de fericire:
-Mami, mami, azi am invatat sa numaram. Toti copii au numarat pana la 4 iar eu pana la 10! Uite: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10!
- Bravo! ii spuse mama
- E din cauza ca sunt blonda?
- Da, pentru ca esti blonda.
A doua zi la fel:
-Mami, mami, azi am invatat alfabetul. Ceilalti copii au stiut pana la D iar eu pana la J! Uite: a,b,c,d,e,f,g,h,i,j!
-Bravo! ii spuse mama.
-E din cauza ca sunt blonda?
-Da, pentru ca esti blonda.
Urmatoarea zi vine fata de la scoala.
-Mami, mami, azi dupa ora de sport, in vestiar am vazut ca nici una din fete nu are sanii crescuti, iar eu am 85C la sutien. E din cauza ca sunt blonda?
-Nu draga mea, e din cauza ca ai 25 de ani!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu